marți, 2 februarie 2010

vacanta...?

Sau ceva de genu...un week-end mai prelungit:)) Oricum.. pana si pauza asta extrem de scurta e bine venita:D. Pana acum nimic interesant :-??... trag in continuare tare sa mai dau din kg jos, sa imi reintru in forma cat pot de mult pana sambata (intr-o limita normala, fara execese). Alerg zilnic, trag de mine cat pot de mult,... ma plictisesc, ma mai streseaza si mama cu scoala ~X(... ceva foarte normal:)). Uneori , datorita acestei rutine, si defapt acestui program, am o stare aiurea:| .. trista ( cu toate ca nu imi sta deloc in fire) :-?? poate ca si din cauza vremii reci... Astept sa vina odata soarele :) si pe strada mea :D....ca doar am fost baiat cuminte :"> :))


Hai vacanta placuta :D :*...sau cat a mai ramas din ea:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu