duminică, 14 februarie 2010

this is my life :D

Super melodia ... Edward Maya asta e bun baiat :)) Hmm... Cum a fost prima saptamana de scoala de dupa vacantza? Intr-un cuvant ... Plictiseala! Sau nu :-?? ... Mai nou m-am apucat de citit romane :)) nu ca ar fii primul :"> dar mai mult ca sigur e primul care mi-a placut cu adevarat si mi-a captat atentia :D E vorba despre Enigma Otilie de G. Calinescu. E un roman destul de reusit care prezinta viata unui baiat si dragostea lui pentru o fata...( asta fiind partea mai captivanta :"> )...bla bla bla... mai am 100 de pagini [o sa va scriu intr-un alt post despre roman .. cap - coada :)) si despre impresia care ti-o lasa dupa ce il citesti]. Imi continui antrenamentele :D ... ma duc sa alerg ..:-?? in general fac tot ce pot sa imi reintru in forma :D. Mai era ceva despre ce vroiam sa vorbesc da imi scapa acum ..ca m-au atacat astia pe mess din toate directiile :))) Aa asa:)) ma scuzati .. era vorba despre si anume faptul ca astazi e Valentine's daay :)). In afara de faptul ca mi se pare destul de aiurea sa ii copiem pe americani cu asta...:-?? e un prilej sa cumperi cadouri... :-?? sa iti scoti prietena afara .... am dat-o in balarii:| . Frateee /:) Avem Dragobete!! ..E ziua indragostilor la romani, e a noastra nu e ciordita de la nimeni :|. Si pe langa asta... persoaneei iubite nu trebuie sa ii dovedesti dragostea la zile deastea.. care se scriu in calendar cu alte litere:| ... Dovedeste-i frate in fiecare zii ca e speciala si ca o iubesti...ca merita sa faci orice pentru ea.. Fa-i cadouri in fiecare zii ..[ pana la urma gestul conteaza ] O floare cat de mica...daca e daruita din suflet..face cat 1000 de bijuterii sau alte :-??...chestii! Asta e parerea mea:)) Asa ca nu ma injurati :*
Hai ca am dat-o in sentimente ...:">



Si daca tot am spus de cadouri :D... va las o poza... asa cadou din partea mea :*
Happy Dragobete :))

Un comentariu: