joi, 18 februarie 2010

Anti DOBITOCI:|

Atentie! Imi cer scuze anticipat pentru limbajul care il voi folosi!
E vorba despre toti nataraii care sa gasesc sa isi "exprime parerea" in legatura cu binecunoscuta marca auto Dacia. Toti se gasesc sa vorbeasca de rau loganul...sandero si acum si duster-ul. Le compara cu masini din clasa total diferita si cu preturi de cel putin 2 ori mai mari! Citeam mai ieri un post pe promotor.ro in care un dobitoc , caci altfel nu ii pot spune compara loganul cu un bmw 330 ... si tot facea el pe inteligentul ca la pretul unui logan nou full...(undeva la 10 mii) iti cumperi ursuletul care e mult mai jmecher! :| Doamneee cat de prost sa fii. Incerca sa ne explice noua prostilor cum ia fum loganul si cat de proasta e masina si ...tot felul de comparatii total eronate. Si ca sa dovedesc contrariul spun doar un singur lucru ...Second Hand! Adica pe romaneste...conduc o masina cu scaunele bashite de altii inainte:| I-au , masina omorata de altul, de buna. Mi se pare cea mai mare dobitocie. Nu intru in detalii tehnice ca ar insemna sa fac prea multe pleonasme:|. Mai devreme cu cateva minute insa... acelasi cretin se gaseste sa comenteze si un alt articol de data asta despre primul suv de la Dacia si anume Duster. Si sunt foarte obiectiv... Nu sunt fan dacia de nici o culoare!!!Chiar daca am logan... numa mandresc cu asta. Asa...revenind la duster .. o masina de alfel aflata in categoria low-cost... se gaseste sa o compare cu un cayene...sau cu un Q7... Gen..coada vacii cu stampila primariei. Dute ma in ..... Si cu asta am spus tot.
Ma...noi romanii suntem tare prosti...tare jmecheri... si vedem peste tot oamnei saraci lipiti pamantului care deabia au cu ce traii de azi pe maine.
Acest lucru se arata implicit si pe strada. Pe cand nemtii cumpara loganul la greu pentru ca e masina noua si pentru ca e foarte economica si practica si plus de asta pentru pretul la care o cumperi e si foarte polivalenta. Noi romanii tre' sa le cumparam cacatul altora ca sa aratam si noi ca avem masini straine...( cu toate ca au peste 200 de mii de km in bord si sunt atat de moarte ca deabia se mai tin pe roti).
Sa reluam... Nu am nimic impotriva unei masini sh...si eu unul mi-ash cumpara una..doar sa ii dau cox ...sa experimentez pe ea...nu sa o iau de buna:| Nu zic ca mi-ash lua logan nou ..ca sa am masina noua...NU. DAr nu le mai comparati fratilor ca nu e vorba de acelasi lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu