marți, 23 februarie 2010

long way down..

Parca era si numele unui film:-?? ... In orice caz...in acest post este vorba despre nimic:)) deci nu mai citii de aici inainte:).

Si totusi daca tot citesti :)).. :-?? e pe proprie raspundere=))
Ma uitam pe niste poze de asta vara si brusc mi s-a facut un dor extrem de tot ce inseamna cladura si soare:-< ... Mi s-a cam luat de atata vreme rece si innorata, de atata lume rea, de mizeria de peste tot [ cu toate ca uneori contribui si eu la ea =)) ], in general de iarna:D. Perioada asta ma oboseste tare rau :| ... mi-e somn tot timpul desi dorm cel putin 10 ore pe noapte:)) ... continui sa alerg si sa fac exercitii... mai dau jos din bagajul suplimentar:)) ...Mai nou , incep si profii [Sa li se taie capul!] sa ne pune note la scoala... si iarasi tre' sa invat :)) ~X(. In week-end incepe returul:)) ..deci sa vina baniii :X. De vreo cateva zile incoa' ma tot gandesc cum sa primesc finantare pentru niste toale noi :)) poate si un ceas nou:X ...ca doar am fost baiat cuminte :D si MERIT! :">
Deci frumoaso ... de dragobete ai o sansa la armasarul asta :> :D !!!
Nu!
Meriiiiti:)))))

si ca sa inchei va las o poza de azi ( on the way to school...) app de ...long way down:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu