duminică, 28 februarie 2010

Azi nu!

Pot sa gandesc cu voce tare,
Ca nimeni nu ma vede,nimeni nu ma crede,
Nimeni nu ma aude,sunt un oarecare.

Cam misto melodia asta...imi cam exprima starea mea momentana:)). Mi s-a luat de vremea asta jegoasa, de tristetea asta din aer:)) . Am o stare de oboseala in oase nasoala rau:(. Alergatul asta imi cam consuma toata energia din mine, ma duc la scoala praf de somn, fara chef de nimic. Maine e 1 martie:)) Ce noroc pe capul fetelor si ce ghinion pe buzunarul meu :)). Cu toate ca mi se pare un gest frumos sa daruiesti unei fete ceva gen... simbolul primaverii :)..ca defapt martisorul asta inseamna:D. Lasand la o parte martisorul :)), vroiam sa va zic de o melodie noua a Rihann-ei... rude boy:D. super melodie:X . Ma gandeam sa fac niste playlist-uri cu muzica noua, si mai veche, in general straina si majoritatea de club:D...daca sunteti fani si ascultati. Dar asta cand o sa imi permita si timpul. Acum sincer, imi e extrem de somn si e deabia ora 9:|.
Asa ca ...azi nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu