duminică, 7 februarie 2010

Pe locuri...fiti gata:) CHIULITI!!!

Uite un motto bun de noi :)) ... Ce atata scoala... 8-|? Nu vezi ce vreme e afara ? Nu vezi cata zapada e? Nu vezi ca suntem copii si ca vrem sa ne traim copilaria? Nu vezi ca ierni ca asta nu au mai fost de 10 ani:|? Sincer, nici nu imi mai aduc aminte cand am avut vreodata zapda mai sus de glezna ( exceptand zona montana) :"> . Lasa-ma frate si pe mine sa ma bucur de vremea asta :)! Lasa-ma sa ma dau si eu cu celofanul... cu sania... cu orice numai sa fuga :)) ... Lasa-ma sa dau si eu un frecus ( sau mai multe :D ) Lasa-ma in pace! sau.. ai putea sa mai ma lasi in vacanta :D !
Si cu toate astea...pana la urma i-a mai dute tu tare ;) ca le fac si fara sa vrei tu! Adica ce? imi dictezi tu mie ce sa fac? Pai cine esti tu ma...ceasca? Stai linistit ca daca te-ash vedea... un bulgare in mu#e ti-ash da :))...
Baiii copii !..distrati-va..acum cat inca mai aveti timp si varsta necesara!


P.S: Acest post este dedicat lui ...cel care merita un sut in fata...cel pe care toti il stiti :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu