duminică, 24 ianuarie 2010

au!


Ce mai week-end :X!! Dupa atata lipsa de zapada si de distractie (exceptand poiana) week-endul asta am recuperat la greu :))). Celofanul a fost intrumentul principal..si cauza durerilor mele de posterior :((... Sambata am fost in apropiere :)) ... la un derdelus :D Toate bune si frumoase pana un "jmecher" a venit cu atv-ul si ne-a facut praf partia:))... mortii dumnealui :*! Azi in schimb am fost la distractie adevarata...la partia nou improvizata de pe langa Pitesti (Babana). Super tare pe acolo... lume cat cuprinde :)) ...distractie Fara Numar =))). Partea proasta a fost ca ...nu am avut si noi nici-o sanie ..nimic... am gasit la partie niste bucati de folie ..de care am cam profitat:)). As scrie mai multe dar ... stiti voi :> Restul e Cancan! ;)


P.S: Ma doare rau de tot spatele si curu :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu