joi, 21 ianuarie 2010

De la scoala.

No hai : ... ca m-am gasit sa scriu si de la scoala (de la ora de tic :)) ). Sunt in Focul Mediilor Mari =))... defapt..asta e perioada in care trebuie sa iti maresti mediile.. sa tragi de fiecare nota :(. Beleaua este ca socotoeala de acasa nu se potriveste cu cea de la scoala: Adica ..daca si profesorii ar fii cel putin 20% de partea noastra..ce frumoasa ar fii viata=))! Ora urmatoare am lucrare la bio : Eu am cam invatat (teoretic) caci practic nu se stie niciodata cum te prinde ca copiezi sau mai rau... ca nu ai ce sa copiezi :(((! Probabil ca scap usor.. imi trebuie un 8 si imi indeplinesc telul =))! Mai scriu aici ..mai citesc si din caiet.. cu o ora inainte am avut info :X.. belea de ora... 4 a fost nota de baza si defapt sigura nota:(( Profu a zis ca ne mai asculta si saptamana viitoare, dar nu stiu de ce am impresia ca pana atunci o sa avem mediile incheiate si o sa raman cu o surpriza mare in catalog :. In seara asta trebuie sa ajung si la sedinta la arbitrii..prima pe anul acesta si o sa cam intarzii ca tre sa stau la lucrare:(( E si jumate' ! Gata! De astazi ma apuc de invatat :)! :"> Rectific ... de acum ma apuc de invatat pentru vreo 20 de minute :D!
Hai v-am pupat:*!



P.S : nu este niciun post scriptum :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu