luni, 11 ianuarie 2010

De la capat...

No hai...azi am luat-o de la capat cu pregatirea fizica :)... sa imi reintru in forma doar;)) dupa atata porc, prajituri si alte bunatati ... a venit timpul si pentru miscare. Si e greu...al naibii de greu! dupa 2 luni de pauza fara niciun fel de exercitiu fizic...inceputul asta te extenueaza foarte repede... Perioada importanta..primele 2 saptamani... unde iti pui la incercare organismul si vointa! Mai ales Vointa!! Asadar deci si prin urmare...de dimineata ..ma-am trezit croit pe treaba:)) Pe la 10 dupa o mica incalzire am plecat sa alerg:).... Si daca tot ma laud asa rau... pot sa adaug si faptul ca desi aveam gluga pe cap si fular la gura...niste fete s-au gasit sa ma fluiere=)) (acum nu stiu daca intr-un mod bun..sau unul rau) si la cat de obosit si fara chef de nimic eram...m-a bufnit rasul :))..
Am inceput cu dreptul...nu m-au alergat cainii :)) nu s-a uitat lumea la mine ca la un nebun (pt ca nu rea lume:))) ) si niciun sofer nu a facut vreo gluma gen sa dea cu masina peste mine :)) Aleluia! [mai avem si jeguri deastea' in Rumania]

No ... cam atat :)
P.S.: M-am masurat, m-am cantarit si mi-am facut si vreo cateva poze...sa vedem ce realizez la final...:-??cam peste vreo 2..3 luni :)


Hai v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu