marți, 19 ianuarie 2010

Poiana.

Dupa atat scoala :(( ...meritam si putina distractie nu? Duminica dimineata (care defapt era trecut de pranz :)) ) dupa ora 2 ... am plecat cu gandul de a ajunge in Poiana Brasov :D ... Ideea geniala i-a apartinut unui prieten ...care era prea plictisit de judetul nostru. Si deci.. pe la 3 jumatate am plecat de acasa.. Toate bune si frumoase... Totul a decurs normal... drumul a fost plin de gropi, viteza legala pentru noi era undeva in jur a 110 -120 de km/h... soferi in trafic destul de calmi. ( in unele depasiri am scapat si fara injuraturi ) ... bine_ in unele cazuri le-am cam si cautat:)) Prea multe serpentine... curbe stranse... In fine.. pana in poiana.. m-a tinut stomacul :)) Muzica mi-a amestecat toate visele... Am avut norocul sa stau pe bancheta din spate cu ditamai subwooferul in portbagaj.
Pe drum..:-?? aproape de Fundata am facut o oprire.. sa ne mai dezmortim putin :) In parcare erau niste oameni care vindeau pui de caini ciobanesti ... frumosi foc toti :X Mai ca imi era mila de ei ca indurau frigul ala de -5 grade. Dupa inca vre-o ora si ceva.. ajungem in Poiana Brasov... pe la 6 fara ceva:-?? .. Afara deja era intuneric. Am oprit langa prima partie :)) ..cea mai mica, pentru sanie..faras...sau ce mai aveau pe acolo :)) ... Mi-am rupt si eu putin spatele pe partie cu celofanul :(( ... da am meritat pe deplin :D. La intoarcere stomacul nu mi-a mai rezistat... :))) din pacate ... vinul fiert si fitosicile macate in poiana ... au iesit aproape instantaneu :(. Pentru ca nu mi-a ajuns zapada din poiana ... si daca pe drum tot se pusese ceva zapada... :)) am avut geniala idee de a ma agata de masina :))) si uite asa am ajuns asa ma dau pe picioare cu 50 la ora :))) pe la 11 noaptea ... Super senzatie :X:X. Ce m-a asteptat acasa...nu mai pot sa va spun :"> ...
importanta a fost excursia si distractia :)) :D



P.S :va las ceva poze facute :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu