marți, 5 ianuarie 2010

Revelion-pauza-scoala!


Hmm sa incep cu inceputul ?:)).. Pai sa vedem..
REvelionul ...super tare:)... am avut parte de unul dintre cele mai frumoase revelioane petrecute pana acum ;)) ..cu unii dintre cei mai buni prieteni ai mei :D! Sa incep sa descriu??! hmm..plicticos :)) oricum.. printre cele mai importante lucruri :) am fost treaz tot timpul ...putin luat pe ulei asa ca farmec :))) m-am distrat foarte tare, am dansat tot felul de dansuri mai ales hore si sarbe...pana m-au lasat picioarele, am facut striptease=)) ("uleiul" e de vina) am :"> .... nu mai conteaza:))!
Asa..12 noaptea ...nu m-a prins cu chilotii rosii :))) in schimb am avut o fata foarte frumoasa alturi de mine :X... multi bani :)) si sticla de sampanie in mana... deci in teorie o sa am un an plin de bani cu multe fete si putin alcool :)))! as fi adaugat si o masina :-< dar mai dureaza putin si vine si randul ei :))... Gratarul in fata blocului cu 3-4 prieteni :) zapada ...(putina dar buna :D ) si sticla de vin :X (nu facem reclama :)) ) 1 ianuarie l-am dormit aproape cap coada:)) doar seara ce am iesit cu tovarasii de parti la un ceai sa ne mai revenim :)) ! 2 si 3 ... hmm plictiseala ziua ( Maxim am spus! ) si seara un suc si un biliard ..asa ca de final de vacanta:((( ... Si uite asa vine si scoala:(( cel mai putin asteptat lucru din 2010 :)) ... M-am intalniit cu diriga inca din prima zii si cu morala ei nesimtita :(( ..asa ca de an nou , doamne ce om! Ieri morala si sictir..azi morala si sictir... Noroc cu aia de la mine din clasa ca mai ai cu cine sa vorbesti si sa mai si absentezi motivat!! de la ore (gen biliard sau suc sau alte cauze total normale!) ca sa intram in noul an cu dreptul ...
Cam atat de noul meu an...stau in pat cu o cana de ceai! si va plictisesc si eu putin cu prostiile meele:)
Hai v-am pupat!


P.S...m-am abtinut de la limbaj urat legat de doamna diriginata:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu