vineri, 25 decembrie 2009

Craciun special .


Un Craciun ciudat... cum nu am avut niciodata:(. Am luat masa cu ai mei ..de dimineata :)) ...poate prea de dimineata (la ora 9 somnul imi era tare dulce)...iar apoi raman singur acasa :( Asa da! modalitate de a-ti petrce craciunul ... asculti muzica vezi un film mai bei un ceai.. si astepti sa treaca ziua :( . Cu toate astea ziua asta a avut si o parte frumoasa:D ... am cunoscut o fata in prezenta careia voi petrece revelionul :) ( nu mentionam de ea...dare e incredibil de frumoasa!) si acest lucru mi-a facut ziua putin mai frumoasa :)) . E deja seara... ma bag la un film... si poate un joc :)) ..si cam asta a fost craciunul pe 2009! Un Craciun caruia sigur nu ii voi simti lipsa :)) Va pupa SYLviu!! Craciun fericit (ce a mai ramas) si La Multi Ani!!!


P.S.
Cum zapada s-a cam topit... va las o imagine facuta de mine cu cateva zile in urma, la tara :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu