luni, 8 martie 2010

Uite poftim..!

Ca in fiecare week-end, si de data aceasta am fost sa arbitrez un joc de fotbal... tocmai in sudul judetului, in comuna Barla:) Toate bune si frumoase, mai putin trezitul la ora 7 duminica si drumul lung pana la teren. Cu toate ca smabata a fost o vreme tare nesimtita, duminica a fost frumos dimineata, cu soare si putina caldurica, tocmai buna de un meci:)). In sfarsit, ne pregatim sa completam raportul de joc si asteptam medicul care asista partida. La un moment dat, vine delegatul echipei gazde cu un mosulet, ( la prima vedere ii dadeam undeva la vreo 85 de ani), pe care il cauta moartea pe acasa, si el vine la fotbal:)). Parera asta mi s-a schimbat destul de repede, avand in vedere ca venise multa lume sa ii stranga mana si sa il salute. Obisnuit ca pana atunci ca asistenta medicala se ne fie oferita de diferite femei cu un simplu certificat de asistenta medicala :-?? ... vine nenea asta..si cu zmbetul pe buze imi arata o diploma:))...Nici nu ma apuc sa citesc bine si vad scris ceva de genu " Doctor Honoris Cauza in medicina"! Am ramas praf.. :| initial am crezut ca e o abureala, da imi arta omu si buletinu... ai atunci am ramas mut de uimire. Prima oara cand vad un Doctor in Medicina. Omul si prin felul in care vorbea iti inspira faptul ca e extrem de citit:). Ne povestea ca are o biblioteca proprie de vreo 7000 de carti:| [ nici la scoala nu cred ca sunt atatea carti]. Ne-a zis ca are 79 de ani cu toate ca parea mai batran. Faptul ca stia 7 limbi si ca mai caltorise si in toata Europa si toata Australia si fusese timp de vreo 20 de ani medic in Germania.. a accentuat faptul ca aveam de aface cu un geniu. Lasand la oparte pe neenea ala, meciul nu s-a disputat din cauza ca echipa oaspete nu s-a prezentat la joc:|.
Asa ca... cel putin am avut sansa sa cunosc un om de mare valoare:-?? si sa ma plimb moca:)).
Hai v-am pupat :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu