duminică, 28 martie 2010

The return of the King :)))

No hai ca a trecut ceva timp de cand nu am mai trecut pe aici :)). Motivul...? Lipsa de timp, de inspiratie... de chef :">. Azi am hotarat sa pun punct pauzei :)) si sa trec la treaba :D.
Asa deci.. in ultimul timp dupa cum spuneam am fost cam ocupat. Si cu scoala si cu sportul... poate si putin cu lenea :D:)) Continui zilnic sa alerg .. sa ma mentin :).. Mai nou pun si greutati :D la glezne.. ce sa mai dom'le =)). Uneori ma uimeesc si pe mine cat pot alerga. De ceva timp tot incerc sa imi strang bani din meciuri sa imi reinnoiesc garderba :)) cu haine de primavara. Mai pe scurt am arbitrat vreo 1 luna si ceva ca sa cheltuiesc in 2 ore :)). Ce iti e si cu banii astia :-<.
In sfarsit vine si vacanta dupa indeluuuuunngiii asteptari :)) Abia astept sa ma duc la tara, sa scap odata de oras si de atata praf si culoare gri:(. Vreau sa merg la munte la iarba verde si mult soare, sa fac un gratar, si sa respir aer curat si proaspat..
Ar mai fii cateva de povestit, dar mie tare somn ..asa ca revenim :D
V-am :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu