joi, 19 noiembrie 2009

super concert



Cum bineinteles, asa ceva vedem destul de rar(campanii electorale sau diferite ocazii speciale) astazi mi-am luat o zii de odihna de la scoala, sa merg la concertul oferit de PSD (bineinteles in campania electorala) in centrul Pitestiului. Din cauza unui mic test oferit de profa de romana clasei mele, am intarziat putin, de la inceperea concertului, dar din fericire partea frumoasa a lui am vazut-o. Cand am ajuns in centru deja trupa Simplu era in mare actiune:)). Baietii au facut un super show!! Apoi a urmat bineinteles discursul oferit de ai nostrii politicieni :((....cu domnul Ilienciovici in prim plan :))...care a "spart audienta"cu ale sale critici aduse la adresa domnului presedinte Baselu'. Intr-un final, au cantat si baietii de la Voltaj. Din pacate doar 5 melodii. Pe baieti ii mai vazusem odata intr-un concert oferit de grupul Renault la Mioveni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu