luni, 16 noiembrie 2009

dimineti de toamna


Dimineti devreme trezite :)...poate mult prea devreme uneori, si oare cine e de vina ???? Uneori scoala, alteori moshulica de deasupra , sau poate cainele vecinei de alaturi. Cred ca am intrat deja intr-o rutina, o rutina de care oricum ai fii nu are cum sa iti placa! Mai ales cand la ora 6 esti trezit de un latrat de caine :(( [nu ca nu mi-ar placea cainii],atunci cand iti e somnul mai usor si visele mai frumoase, sa incepi sa auzi din ce in ce mai tare "alarma de dimineata". De la un timp nu mai am nevoie chiar deloc sa imi pun alarma telefonului sa ma trezeasca. Si acum, e o perioada mai putin placuta, cel putin la scoala unde urmeaza teste peste teste si teze si ascultari si bla bla bla....si ai nevoie de odihna. Azi de dimineata insa, "domnul"de deasupra a pus capac la tot ce insemna dimineata inceputa aiurea. Si asa... se apuca omul sa dea cu aspiratorul , chiar deaspra camerei mele , cu televizorul dat la maxim(probabil vroia sa auda stirile). Cum sa nu te apuce toate damblalele.... Aici e partea in care ar trebui sa fiu violent... si credeti-ma ca as avea extrem de multe motive...dar pana la urma... nu merita. Si asta pentru ca urmeaza si vacanta, si faptul ca tocmai am facut rost de 2 difuzoare maricele, care o sa ii pice extrem de bine >:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu